Home » Aktualności » Wycieczka do Zatoru

Archiwum

Wycieczka do Zatoru

Dnia 19 maja 2016 roku klasa czwarta, piąta i szósta wybrały się na wycieczkę do „Dinozatorlandu” w Zatorze. O godzinie 6:15 wszyscy uczniowie oraz opiekunowie zebrali się pod budynkiem szkoły. Piętnaście minut później pojawiła się policja, która dokładnie sprawdziła autokar. O godzinie 6:40 wszyscy wyruszyliśmy w podróż. Uczniowie bardzo dobrze się zachowywali podczas trzygodzinnej jazdy. Około godziny 10:30 dotarliśmy na miejsce i weszliśmy na teren parku.
Zwiedzanie zaczęliśmy od parku dinozaurów, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć ruchome repliki tych wymarłych gadów i posłuchać wykładu na ich temat. Następnie obejrzeliśmy film przyrodniczy w kinie 5D. Około 12:00 wszyscy uczniowie mogli pobawić się  w lunaparku. Atrakcji nie brakowało – diabelski młyn, trampoliny, wodna strzelnica i pędzący smok zapewniły nam mnóstwo radości.

O 13:30 podjechał autobus i zabrał nas do wodnego Parku Mitologii. Wszyscy pod opieką wychowawców pływaliśmy łódkami, oglądając figury znanych postaci mitologicznych i słuchając o nich opowieści. 30 minut później wszyscy piechotą przeszliśmy na obiad do restauracji. O godzinie 14:00 autokar zabrał nas do lunaparku, gdzie mogliśmy kontynuować świetną zabawę oraz kupić pamiątki. Bardzo niechętnie wracaliśmy do domu, bo zabawa w lunaparku była przednia.  O godzinie 15:30 nadszedł  jednak czas na powrót. Na miejscu pod szkołą byliśmy o godzinie 19:00. Powrót zajął nam 30 minut dłużej z powodu korków. Wycieczka wszystkim się podobała i pozostawiła miłe wspomnienia. Cali i zdrowi wróciliśmy do domów, by rano powrócić w szkolne mury.